Stížnost

Postup pro vyřizování stížností proti postupu poskytovatele při poskytování zdravotních služeb nebo proti činnostem souvisejícím se zdravotními službami:

Proti postupu při poskytování zdravotních služeb nebo proti činnostem souvisejícím se zdravotními službami může podat stížnost              

a) pacient,              

b) zákonný zástupce nebo opatrovník pacienta,              

c) osoba blízká v případě, že pacient tak nemůže učinit s ohledem na svůj zdravotní stav nebo pokud zemřel, nebo              

d) osoba zmocněná pacientem.

Stížnost je možné podat osobně na spa recepci nebo hotelové recepci, případně emailem na reservation@spa-resort-sanssouci.cz.

Stížnost bude zaevidována a vyřízena do 30 dnů ode dne jejího doručení.

Pokud osoba, která podala poskytovateli stížnost, s jejím vyřízením nesouhlasí, může podat stížnost k Krajskému úřadu Karlovarského kraje.