Stížnost

Postup pro vyřizování stížností proti postupu poskytovatele při poskytování zdravotních služeb nebo proti činnostem souvisejícím se zdravotními službami:

Proti postupu při poskytování zdravotních služeb nebo proti činnostem souvisejícím se zdravotními službami může, dle Zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování (zákon o zdravotních službách), podat stížnost              

a) pacient,              

b) zákonný zástupce nebo opatrovník pacienta,              

c) osoba blízká v případě, že pacient tak nemůže učinit s ohledem na svůj zdravotní stav nebo pokud zemřel, nebo              

d) osoba zmocněná pacientem.

Stížnost je možné podat osobně na spa recepci nebo hotelové recepci, případně emailem na reservation@spa-resort-sanssouci.cz.

Stížnost bude zaevidována a vyřízena do 30 dnů ode dne jejího doručení.

Pokud osoba, která podala poskytovateli stížnost, s jejím vyřízením nesouhlasí, může podat stížnost k Krajskému úřadu Karlovarského kraje. 

Nastavení soukromí a cookies

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Přizpůsobit